Khamis, 29 November 2012

SISTEM BADAN TERGENDALA



" Secara terus terang ,
Aku demam ,
Sistem badan tergendala ,
Sistem badan perlu di RESET ,
Untuk kembali ke sifat sedia kala "

Sebagai intro pembuka kata..Aku secara rasmi nye mengumumkan yang seluruh sistem badan aku tergendala....
Hanya rasa lemah dan kesengalan badan sahaja yang aku dapat sambut..

"Un-well"
Itu sahaja yang aku mampu "describe" kan...Kurang selesa bila dah terjadi pada badan sendiri...

"Maybe"
Aku perlu reset seluruh sistem badan...

Mohon cepat sembuh wahai sistem badan
Aku dah tak larat dah nie...
Sampai bila nak sakit....

SECARA TOLOLNYA : " ........................................................................"

SECARA TULUSNYA : " ........................................................................."





Tiada ulasan:

Catat Ulasan