Selasa, 25 Januari 2011

BICARA MALAM ANDAIKAN SAHAJA .




Kalau kita dongak kelangit .
Di waktu malam yang gelap tanpa bulan tanpa bintang .
Lihat langit...lihat awan..
Apa yang kita akan nampak .

Andaikan sahaja apa yang kita ingin nampak .

Apa yang akan kita andaikan....
Itulah yang tervisual didalam benak otak tu .

Bagi aku .....
Aku cuma mahu mengandaikan sahaja seorang gadis yang aku rindu...
Aku cuma mahu mengandaikan sahaja seorang gadis yang sayang kan aku ....
Aku cuma mahu mengandaikan sahaja seorang gadis yang memahami aku...
Aku cuma mahu mengandaikan sahaja seorang gadis yang berada disisi aku...

Awam yang gelap di waktu malam tanpa cahaya bulan ....
Apa yang akan aku nampak di sebalik awan yang gelap tu...
Andaikan sahaja apa yang di fikirkan...
Memang sukar untuk di teka di sebalik awan hitam itu....

Aku cuba mengandaikan sahaja jika hari-hari aku bahagia....


Andaikan sahaja gadis itu di hati aku .....


Dammmmm...........Andaikan je laaaaaaaaaaaaaaaaa


SECARA TOLOLNYA :

" AKU SANGAT RESAH....MAKA AKU MENGANDAIKAN SAHAJA "

SECARA TULUSNYA :

" CUBA MENGANDAIKAN PEKARA-PEKARA YANG BAIK "



Tiada ulasan:

Catat Ulasan