Ahad, 2 Januari 2011

PERIHAL 2010 YANG TERGENDALA





Sebelum aku memulakan kata dan ayat-ayat 2011 .
Aku nak mengetengah dan membuat konklusi kehidupan aku yang tergendala pada tahun 2010 .
Bole dikatakan 70% kehidupan aku untuk tahun 2010 adalah gagal.
Setiap sudut , setiap perilaku 70% adalah gagal ataupun dengan erti kata lain kehidupan aku tergendala .

Kegagalan itu berpunca dari aku sendiri yang tidak fokus pada kehidupan.
Betapa SERABAInye aku pada 2010 sampai aku jatuh tergolek .
Bila kita dah tumbang keyakinan kurang yang bertambah adalah " KUSUT " atau " JIWA KACAU "

Itu je yang bole aku taipkan nie....
CELAKA nya aku untuk 2010.
Untuk tahun yang baru ( 2011 )
Tengok kan je apa yang berlaku....
Kalau apa yang aku taip kat blog nie sesuatu yang mengembirakan maka GEMBIRA la aku
Kalau apa yang aku taip kat blog nie sesuatu yang mendukacitakan maka CELAKA la aku

SeCaRa ToLoL Nya :

" 2010 SayOnaRa SaMa kaMu.....wahahaha....MeMori-MemOri TerGendaLa SeLaMAt PeRgi...."

SeCarA TuLuS Nya :

" 2011 Diharapkan TahUn ReZeki........AmiNnnnnnnnnnnnnnn "


2 ulasan:

  1. hey, good luck for this year of 2011!
    wish u all happiness and luck throughout the year! :)

    BalasPadam
  2. aminnnnnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam