Ahad, 5 Jun 2011

NEW HEAD...NEW STANZA...HIDUP KENA FOWARD IKUT FLOW..



Okay..aku sebagai owner punya blog baru je create n bikin satu kepala baru untuk blog tergendala . Entah la ek..tetiba je terperoleh inspirasi untuk bikin sesuatu yang new untuk blog yang dah sebulan aku tak jenguk nie...
Aku still menempel " SIARAN TERGENDALA " punya icon kat dalam blog nie...

" BERHENTI DAN MENATAP "

Kalau musim terdahulu aku menggunakan pendekatan TERTUNGGANG DAN TERLANGGANG.....tapi kali ini...ayat berhenti dan menatap plak digunakan..
Jangan di tanya kenapa aku guna ayat tu... mayb ONEDAY..aku bole bagitau jawapan untuk ayat tu...kerana..aku kena menikmati kehidupan ( BERHENTI DAN MENATAP ) dan juga FLOW kehidupan aku untuk masa foward dihadapan...

Good luck untuk aku...
Good luck untuk masa depan...

Maka secara rasminya aku mengucapkan selamat tinggal kepada dunia TERTUNGGANG DAN TERLANGGANG aku yang begitu kucar kacir sekali di buatnya...

" SELAMAT TINGGAL KEHIDUPAN TERTUNGGANG DAN TERLANGGANG ..."


SECARA TOLOLNYA :

" aku masih sama lagi...cuma try melayan emosi dan kepala aku nie je...."

SECARA TULUSNYA :

" Hati , jasad , emosi , kepintaran , kebodohan , kebluran kena stanby n ready untuk menikmati kehidupan berhenti dan menatap ..... HIDUP KENA KASI FLOW...."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan