Sabtu, 15 Disember 2012

HIKAYAT REDAH DAN TAWAKAL VOL 2

"Kata hati yang terlewat... Menjadikan aku sesal di darabkan dgn sejuta... "


Aku bangun di subuh hari...sangat sangat awal tidak seperti sedia kala... Maklum la.. Menumpang tido di rumah ibadat... Xkan nak bwat mcm bilik sendiri...
Hari semalam...seharian aku meredah hujan tanpa perlindungan... Entah kuat atau tidak tubuh aku nie...
Hari nie aku memulakan langkah sekali lagi... Aku masih samar samar lagi lokasi seterusnye.. Mohon di tunjukkan arah.......
Teknologi yang agak agak terbatas.. Aku terpaksa melimitkan penggunaan jalur lebar..

Tik tok tik tok.... Tik tok tik tok....

Masa berlalu sesaat beredar... Aku masih kat sini tergendala... Aku mahu berputus asa sahaja... Tapi takkan aku nak kembali dengan diri aku yang mcm nie....

Termanggu aku....
Termenung aku...
Terleka aku...

Hati aku mula membebel...
Aku pula mengeluh....satu keluhan yang sangat sangat panjang....

" kenapa aku di turunkan kat bumi nie dengan hati yang lemah.... "

Bersambung.....


~ hikayat ajis tergendala~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan