Khamis, 6 Disember 2012

SINOPSIS UTK HARI KELMARIN


Pada hari kelmarin..... aku bagai hilang arah dan punca...
Lalu aku mengambil keputusan untuk menjejak kaki ke sesuatu lokasi yang aku rasa kekok untuk aku join.

" Hati dan otak seolah olah tidak sebati dengan diri aku "

Pada ketika itu aku membisu tapi hati aku sibuk untuk membebel seorang diri

Ketika di lokasi tersebut. aku mengelamun dalam beberapa minit...
Hati masih membebel seorang diri.... 
Aku mengharapkan hati supaya berhenti dari berkata kata ketika aku sedang mengelamun...
Serius hati dan minda tidak mahu bertolak ansur dengan aku pada ketika itu.

Hendak sahaja untuk aku memaki hati supaya senyap...
Tapi hati aku tetap degil macam aku jugak...
always repeat and membebal pasal pekara yang sama...

Dengan melayan seteguk air kopi.. aku termenung sambil mengadap langit...

" Indah nya ciptaan tuhan "

"Kan best if aku mampu kesana...."

Hati aku nie poyo la....
Mengharapkan kisah dongengan itu wujud pulak...

Secara beransur ansur...
Hati aku mula senyap... 
Mayb hati sudah give up untuk melayan karenah kehidupan aku yang kosong ini...

" Hati dan aku adalah kawan baik.."

Aku harap aku mampu meng`rubbish`kan pekara pekara negatif...
Aku harap aku dapat ubat hati aku yang kerap membebel ini...
Aku harap aku mampu tipu hati aku sendiri dengan mengatakan aku sentiasa okay...

~ ajis ~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan