Rabu, 23 November 2011

MOOD MOTIVASI 0% ..ERRRRR....



Aku ketandusan pengalaman untuk aku membias kata - kata aku kat dalam entri nie.
Kekurangan jalan cerita dan juga kehausan perjalanan . untuk memanjangkan isi-isi penting dalam entri nie , aku nie sebenarnya dalam mood kekurangan motivasi.

Gila wooo..aku dah telan macam2 pekara yang menjahanamkan hati aku untuk beberapa dekad..errrrr...dekad ek...lama tu..

Tapi serius.. aku mmg nak cari sesuatu yang bole bwat aku bersemangat balik .




SECARA HALUSNYA :

" Seronoknya jika ada kekasih hati yang memberi kata - kata semangat "


SECARA TOLOLNYA :

" Sape la yg nak jaga aku............. sedih nie..sedih nie ; ) "


2 ulasan:

  1. kekasih hati ekh????alahaiiii......lebih bek mencari seorang teman yang boleh memahami hati tanpa perasaan di hati or ada hati pada seseorang yg hatinya ingin difahami~~~~


    ...hah????cang ner tuuu??

    BalasPadam