Khamis, 24 November 2011

MELODRAMA RASA SADIS





Aku rasa beku dan lemau bila malam menjelang pukul 11 keatas. Setiap saat yang tercilok pada waktu yang mcm tu betul2 buat aku gelisah tak tentu arah . Bila aku tatap dinding FB aku rasa tak best..bila dok ngadap timeline twitterjaya aku rasa mcm sunyi la plak.. orang sibuk pot pet pot pet kat timeline aku lak xde bahan nak di sebarkan...

Telefon pintar..sekadar perhiasan je kat atas meja. Bila la telefon tu nak bising ek. sape la bakal2 orang yang akan buat telefon tu berbunyi...siapa ? Siapa ?

Sekarang.. zaman 2011 semakin hampir ke penghujungnya...setakat nie dah mcm2 pekara penting dan tak penting aku harung. Dari awal tahun hinggalah sekarang nie. Potensi aku untuk maju belum perfect sepenuhnya. Susah nak majukan diri nie . Maklum la, tak semua pekara hadir dengan senang. Tak kirala dari segi rezeki , jodoh dan sumber hidup. Semua nya masih terkais - kais aku cari.

Tapikan semakin hampir penghujung 2011 nie. Motivasi aku nak teruskan life aku untuk tahun 2012 dah xde. Sekarang 0% ...mayb saat saat dihadapan point motivation aku akan jadi -30.

Dah sebulan aku semat dalam otak supaya aku cari motivation balik , korek mana2 lubang cahaya supaya point tu naik. Tapi secara serius dan jujur aku cakap, Aku kecundang dengan permasaalahan aku nie. Bagai di tendang dek gajah , di tumbuk dek kangaroo.

Aku dah tumbang dengan perasaan kecundang aku.
Kalau lah....kalau lah.. kalau lah...ada supporter yang mampu support aku dari belakang seperti sahabat2 lelaki aku yang lain yang ada bidadari , Sekurang-kurangnya aku mampu melangkah dengan bermotivasi walaupun life aku sukar.
Aku tengok kekawan yang lain , Sesukar mana kehidupan mereka...mereka tetap ada semangat nak harung kehidupan mereka. Memasing ada matlamat dan impian. Thanks tu bidadari mereka yang banyak membantu. Sebagai kawan aku tumpang gembira.

Untuk aku....
Aku mengimpikan " BIDADARI HORIZON " muncul dalam hidup aku.
Aku juga ada impian yang nak aku kongsikan bersama.

..............................


Patut tak aku putus asa sahaja
Aku masih tergendala , Sifat-sifat negatif dah mula masuk dalam hati aku lalu menyuruh aku berputus asa sahaja. Teruskan kehidupan yang gagal seperti biasa. Teruskan kehidupan..teruskan kehidupan...



SECARA TOLOLNYA :

" Termenung......................................................................................"

SECARA TULUSNYA :

" Mentafsir ........................................................................................"






1 ulasan: