Isnin, 26 Julai 2010

CORETAN YANG BUKAN CARUTAN



Lagi 2 minggu lebih lagi nak masuk bulan ramadhan.
Hehehe......
dah nak puasa....
Matlamat berpuasa aku....nanti aku cite kat entri yang akan datang.

Malam nie jiwa aku kacau sedikit...
Entah kenapa ...
Aku cuba menconteng beberapa ayat kat blog nie..
Tapi otak dan hati aku taknak bersatu lagi...
Mungkin aku kurang berfikir hari ni....

Malam-malam yang macam nie...
Kalau bole aku tak nak mencarut kat blog tapi entah la...
Mungkin malam nie aku sedang mencuba sesuatu ayat yang ekstrem...
wahahaha poyo punya ayat " ekstrem "

Tapi bila " TRANSFORMASI PARADOKS MULUT YANG TOLOL " di publishkan kat wall facebook....

hahahaha...orang tak faham....
Bila aku baca balik....
Aku pun tak faham apa yang aku carutkan....
Maaf ye kepada yang membaca...
Jiwa sedang melaram....

okay la...
Kat sini je yang aku bole coretkan kisah malam nie...
Kepala tengah poning @__@ nie...
Mungkin sudah tiba masanya untuk aku tido...

Ops...lupa nak bgitau blog SE`CRIME aku....
Bwat sementara nie aku membantutkan operasinya kerana aku sendiri dah tak tahu nak tulis apa kat blog tu....
Ikutkan hati aku nak buang je blog tu...tapi bila dipikirkan balik....sayang plak coz dah lama aku menconteng arang kat blog tu...takkan aku nak delete mcm tu je...

Okay la...
Aku nak tido....zzzzzzzzzzzzz

P/s : jiwa masih lagi kacau....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan