Ahad, 25 Julai 2010

STEREO RASA SELEPAS SAHUR




Setiap ragam pada setiap hati ada cerita yang tersendiri.
Yang tersendiri itu adalah sesuatu yang istimewa.
Setiap jawab yang ada adalah setiap impian yang kita mahukan.

Bagi aku....
Dalam hati hanya ada bintang....
Bintang yang mana hanya aku sendiri sahaja yang tahu...

Diri aku hanya kelibat yang gagal.
Jadi untuk menikmati kegagalan ini.
Aku cuba mencari jalan untuk kembali...
kembali kearah satu firasat...
Dimana firasat itu tidak larut dalam kesunyian yang aku rasa ini.

Menikmati perisa yang sudah dirasa
Bagi aku itu kehendak kehidupan.

Ahhhhh.....
Aku benci bila otak aku blur skrg ni...
Sukar untuk keluarkan ayat bila otak tidak bersatu dengan hati.


Secara tololnya :

Aku cuba menikmati kehidupan aku yang gagal ini...


Secara tulusnya :

Aku cuba untuk merubah , berubah dan diubah...aku perlukan itu....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan