Selasa, 24 Ogos 2010

MALAM YANG TIADA CERITA



Setiap apa yang kita nak kata..
Akan terkata secara sengaja ataupun secara tidak sengaja.
Malam yang tiada cerita ini membuatkan kepala otak aku rasa macam mau meletup.
Tadi siang ada benda yang aku nak perkatakan di BLOG TERGENDALA ni..
Tapi bila malam menjelma....Hilang dan sirna...
Ahhh......Lupakan je la apa yang aku nak conteng pasal petang tadi punya kata.

Malam yang tiada cerita ini sudah masuk malam yang ke 14 aku berpuasa...
Apa amal yang aku buat ek di bulan puasa nie...
Nak kata terawikh full....terawih aku lopong... kejap pergi..kejap tidak...
Bila difikirkan balik...aku hanya berpuasa sahaja tanpa melakukan amal-amal yang lain...
Adeh.....terasa jauh diri ini dengan tuhan....

Dalam kesibukkan aku menjalani ibadah puasa nie...
Tanggal 21 ogos bersamaan dengan hari sabtu ... aku telah menyambut hari menjadi aku yang ke 25...

Hahahaha.....
Agak-agak terkilan bila umur aku semakin meningkat....
Mana tidaknya.... Dalam diri aku nie masih terasa muda lagi... "Young man 4Eva"
Dengan senang hati aku mengucapkan .

" SELAMAT HARI MENJADI DAN HARI TUA "

Tamat sudah tarikh hari tua aku..
berlalu dengan bahagia dan jayanye...
Terimas kepada sesiapa yang " wish ". Aku hargai korang.


Secara ToLonYa :

" aKu saNGaT saYAnG DirI AkU , WaLaUpUn daH TUa...aKu Tetap aKan MudakaN dirI Ini "

SeCara RasioNalnYa :

" daH 25 RuPanYa aku....( tersengih Bersendirian )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan