Selasa, 3 Ogos 2010

SAKIT ITU PENGUBAT DOSA



Masuk hari ini sudah masuk 5 hari aku demam.
Bermula dengan sakit gigi / sakit gusi kiri aku hingga la sakit satu badan.
Aku Tak bole bwat keje ....
Rutin aku sejak 5 hari lepas hanya la baring sambil ngadap laptop hitam aku nie.

Nasib baik kat umah ada line internet...
Kalau takde....Sumpah....Bosan secara terkutuk aku di buat nya....

Sakit gigi + sengal-sengal badan + pening pale yang teramat sangat = Demam panas

Sakit gigi tu memang dah biasa bagi aku...
Boleh dikatakan setiap bulan aku kena tanggung derita sakit gigi dalam seminggu....
bayangkan betapa sakitnya gigi ini....
Nak kunyah pun tak boleh...

ArrrHHhhhhhh seksanya....
Aku nak cabut gigi..tapi tak berani nak p klinik....
Untuk dijadikan cerita...terpaksa la aku tahan.....

adoiiiiii........


1 ulasan:

  1. g la klinik..jgnla kerana satu gigi tu binasa badan...better cabut..it's better..jgn seksa diri tu..xelok.

    BalasPadam