Jumaat, 6 Ogos 2010

MUZIK ITU NADA RAMA UNTUK NADA RASA


Jika hati dan otak sudah boleh bersatu.
Itu menjadikan aku sudah bole mencarut kat dalam blog nie.
Minta maaf dengan kekasaran bahasa aku.
Bagi aku mencarut adalah menconteng arang kat blog nie.
hehehehehehe....

Dalam sejam yang lepas...Seseorang telah kongsi sesuatu dengan aku.
" Dia " kongsi lagu ....lagu yang bawa ketenangan pada diri aku... hati aku...dan otak aku....
Lagu itu berjaya menyatukan otak dan hati aku...
Lagu itu berjaya menjadikan hati aku tenang...otak aku stabil...
Terima Kasih kepada " dia "
Saya hargai awak...
Aku pun nak kongsi gak lagu tu tapi..nanti aku publish...
hehehehehe...

Sekarang jam pukul 2.44...
Corong telingga aku sedang mendengar lagu " NO OTHER " dari super junior...
Aku sendiri tak tahu kenapa aku suka dengar lagu itu...
Mungkin secara teorinya lagu itu catchy dan sesedap rasa untuk didengar...
Terus terang aku cakap yang aku " TAK FAHAM " bahasa korea tapi bila dengar lagu tu...
Terasa macam aku faham...
Terasa macam aku bersatu dengan lagu tu...
hahahaha....Poyokan ayat aku...
Lagu tu buat aku jatuh cinta....wehehehehe....
Walaupun aku tak faham sepatah haram...

Apa lagi ek aku nak cakap ...
Aku suka gak lagu Ana rafalli...
Best wooooo lagu dia..." TOLONG INGAT KAN AKU "
Lagu tu macam ingatkan aku pada seseorang....

^__^ ( miss u )


Secara tololnya :

" Aku layan semua lagu K-POP , j-POP , J-ROCK , indie , nasyid , lagu puisi.....Tapi jangan bagi aku dengar lagu hard core...pantang betul...tak boleh masuk dalam jiwa lagu tu...bwat rosak telingga je..."

Secara tulusnya :

" Lagu itu makanan jiwa , hargai lagu , hargai irama umpama hargai orang sekeliling kita "




Tiada ulasan:

Catat Ulasan