Rabu, 11 Ogos 2010

PUASA...OH....PUASA



Hari ni " first day " berpuasa...
Kat jb hujan masa nie...aku lak baru bangun tido...heheheheh
Tak ada pekara yang aku nak conteng kat blog nie ari nie.
Aku tidak mengerakkan pandangan visual aku ke dunia luar...
Kalau di gerakkan pun kemungkinan di bazar ramdhan petang nanti.

Bila dah duduk uma...
Otak tak bole nak berfikir secara rasional...
Perut lak kekosongan walaupun pagi tadi aku sahur...

Dalam beberapa hari yang lepas sebelum puasa aku ada masukkan entri :


Ini hanya peringkat percubaan . Memandangkan aku dah takde keje...
Jadi aku menggatalkan jari jemari aku untuk explore sesuatu yang aku
pernah belajar sebelum nie.


ok...
Sekarang aku blur....tetiba perut aku berbunyi...
Masa untuk bergerak bebas ke dunia luar...
okay...


Secara tololnya :

" Aku nak puasa penuh tahun nie..tak kira apa jadinya...hehehehe "

Secara tulusnya :

" PUASA ITU WAJIB BAGI UMAT ISLAM "


2 ulasan: